8.4.2017 se konal poslední závod seriálu Lestr Cup, kterého se zúčastnil i týmový jezdec Vladimír Havlák se svojí TLR 22 2.0 SCT. Konkurence se sešla veliká a kromě Marka Ornsta, který svojí neúčastí přišel o souboj o první místo, byla na místě kompletní "top 10" dokonce i několik nováčků.
Jelikož již bylo o celkovém pořadí rozhodnuto, snažil se Vladimír Havlák především šetřit auto a zkusit ještě pár změn v nastavení.
Jelikož trať byla velmi rychlá, po startu dlouhá technická pasáž a pak více než polovina tratě bez skoků, byl to takový rallycross.
Vladimír Havlák zvolil do závodu dopředu částečně ojeté pneu VR Tyres a vzadu téměř nové dBoots mini pin Super Soft, které se mu osvědčily v průběhu celé sezóny. Celá taktika jízdy byla taková, že jezdec jezdil tak, aby si zajistil místo ve finálové skupině "A". Taktika byla zdařilá a i když pak do finálových jízd startoval Vladimír Havlák ze šestého místa, hned v první jízdě se mu podařilo poskočit o kousek vpřed.
Jelikož byla pro malou účast zrušená kategorie 4WD SC, jezdil v závodu dvoukolek i velmi rychlý Thomas Mager se svojí "čtyřkolkou", který spolu s Frankem Hempelem a Julianem Mullerem jun. z německého MBC Oberlausitz tvořili silnou trojici. První jízdu zvládl Vladimírvelmi dobře a dojel na 5. místě, na začátku 2 finálovky, ale auto dostalo ránu o mantinel a po střetu se soupeřem těsně po startu se zlomeným front bulkheadem to stačilo pouze na 6. místo. Poslední jízda byla sázka na jistotu, aby auto vydrželo a bylo z toho celkově 6. místo.
Po součtu všech jízd a vyškrtání dvou nejhorších nakonec obsadil týmový jezdec Vladimír Havlák velmi solidní celkové 4. místo v kategorii Short Course 2WD. Zvítězil Stanislav Švob před Frankem Hempelem, třetí skončil Michal Binder.
Auto celou sezónu fungovalo bez závad, úprav na něm bylo třeba dělat minimum oproti standardnímu setupu. Jediná součástka, která se porouchala bylo prostřední plastové kolečko v převodovce a cca. v polovině seriálu byly měněny zadní držáky nábojů, kvůli značným vůlím v kolech a také všechna ložiska na přední a zadní ose. Ostatní díly zůstaly i po náročných 8-mi závodech na koberci bez vážnější újmy a auto je ve skvělé formě.
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.