V pořadí 6. závod seriálu LESTR CUP 2016 se konal o tomto víkendu a byl u toho i týmový jezdec Vladimír Havlák.
Ještě před závodem provedl Vladimír Havlák změnu umístění regulátoru s původní pozice na krytu baterie na pozici vpředu za přijímačem. Důvodem bylo lepší rozložení těžiště a velmi to pomohlo především při ostrém průjezdu zatáčkami, kde docházelo k častému překlápění auta. Další změnou bylo položení předních kol (camber) na hodnotu -1,5%. Již od minulého závodu má zkrácenou délku pístů v tlumičích pomocí silikonových zarážek vpředu o 5mm, vzadu o 10mm. Díky tomu se teď podařila snížit světlá výška na minimum a tím opět zlepšit jízdní vlastnosti auta. Na přední ose vyměnil medium stabilizátor za hard. Použité pneu vpředu - dBoots, vzadu VRTyres., tolik k nastavení a přípravě závodního speciálu.
Již od kvalifikací se dařilo zajíždět velmi solidní časy a po odjetí tří kvalifikačních jízd obsadil Vladimír Havlák 4. místo na startovním roštu. Finálová jízda č. 1 se vydařila na výtečnou a své místo ze startu udržel. Druhá kvalifikační jízda byla velmi dramatická a s Frankem Hempelem se neustále přetahoval o lepší pozici. Po odstoupení Standy Švoba, to byl boj o druhé místo. Nakonec na cílové rovince prohrál Vladimír Havlák o 1 desetinu sekundy!!! Třetí finálovka už byla spíš jen jízda na jistotu, protože karty byly již rozdány. 4. místo v poslední jízdě znamenalo nakonec i 4 místo celkově.
Toto umístění vystřelilo týmové jezdce Vladimíra Havláka zpět v celkovém pořadí mezi top 5. Páté místo v pořadí drží se solidním náskokem 8mi bodů před šestým Milanem Letem a ztrátou 7 bodů na průběžně čtvrté místo Michala Bindera.
Výborný výsledek TLR techniky a velká gratulace!
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.