V sobotu 10. února se uskutečnil již 5. závod RC off-road Lestr Cup. TLR Czech Team opět dorazil, aby poměřil své síly s konkurencí. Bohužel v oslabeném počtu, jelikož Honza Kasík omarodil.
Hlavní disciplínou TLR Czech Teamu je kategorie SCT, kde jezdci tohoto teamu, tak i nezávislí závodníci s podvozky TLR a podporou Czech Teamu, prohání konkurenci, jak se jen dá. Nejúspěšnějším jezdcem s podvozkem TLR 22 3.0 SCT je jednoznačně Michal Binder, který opět potvrdil své kvality a zajel skvělé druhé místo, za strojově jezdícím Thomasem Magerem, který je letos v této kategorii nedostižný. Lze říci, že již s předstihem si zajistil celkové vítězství v kategorii, kde se letos představilo 23 závodníků.
Velmi dobře se daří i Davidu Volhejnovi, jezdícím na stejném podvozku, jako Michal a který se stále dere směrem vzhůru. Tentokrát obsadil velmi pěkné 5. místo, těsně před Vladimírem Havlákem. Suma sumárum, podvozky TLR na 2., 5. a 6. místě je velmi vydařená sobota!!!
Velkou zajímavostí je volba obutí jezdců TLR Czech Teamu. David jezdí na obou osách dBootsy a tentokrát se vydal na trať na hodně ojetých pinech, Michal pak jezdí výhradně VRTyres od Ivo Viktorin a Vláďa Havlák kombinaci VRTyres a dBoots na zadku.
Něco málo přímo "z kuchyně" TLR Czech Teamu, například Vláďa Havlák po předchozích problémech se zvedajícím se zadním kolem v průjezdech zatáčkou výrazně přitvrdil předek a dal tenčí stabilizátor na zadní osu a auto již fungovalo a reagovalo mnohem lépe. Jenže nic se nemá přehánět a 750ka olej v předních tlumičích, byl přeci jen dost "hard core" a auto zakopávalo na malých skocích. Michal již třetí závod testuje kovové řízení na SCT (TLR331016) a je velmi nadšen s vysokou přesností a minimálními vůlemi.
V kategorii buggy 2WD stále nejsou výsledky takové jaké si kluci představují, nicméně třeba David Volhejn ukázal, že i se starším modelem TLR 22 2.0 2WD se dá zajet slušný výsledek a prokousal se do finále "B". Vláďa Havlák si (i když v céčkové finálové skupině) úžasně zazávodil a spolu s Martinem Chadimou a Petrem Dvořákem se rval o každou desetinu sekundy. Nakonec tím kdo bral první místo, byl Martin. Vláďova TLR 22 - 2 4.0 fungovala na výtečnou, ale jak sám jezdec uznal, potřebuje ještě mnohem víc tréninku, abych se prokousal výše. Speciálně přechod z SCT na buggy 2WD bez přestávky mezi jízdami, dává zabrat a první tři kola se adaptuje na úplně jiný jízdní styl. Jak známe Vláďu, tak nic není nemožné, a časem bude jezdit bednu i ve finále A a ne jen v Céčku :-)
Podle slov hlavního mechanika a zásobovače Vládi Havláka chlapci opět odebrali pěknou hromádku dílů, které měl na závody připraveny a kluci se tak mohli spolehnout na materiální podporu, kterou se snažíme poskytnout formou náhradních dílů, dostupných na závodech ve spolupráci sTLR Czech Teamem
Celý TLR Czech Team se na vás těší na nejbližších závodech, což bude pravděpodobně Open Challenge nebo Czech National Championship 1:10 Electric Track & Electric Buggy - Hrotovice / CZ, záleží na termínech, které se budou v případě Open Challenge pravděpodobně přesouvat.
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.