Minulý víkend proběhl již 4. závod seriálu LestrCup 2017/2018. Sešlo se tentokrát více jak 100 aut, což je vskutku pořádná porce.
Sobotní závod byl bohužel poznamenaný technickou závadou na časomíře a tak se celý den protáhl skoro o dvě hodiny. Nicméně po hlasování se odjely všechny kvalifikace i finálové jízdy, které byly naplánované. Technika TLR měla samozřejmě svá „želíska“ v podobě Vladimíra Havláka a dalších parťáků týmu.
Závod se z pohledu Vládi Havláka "vydařil" již od pátečního tréninku, kdy na konci jedné z rovinek s úžasem sledoval jak ho předjíždí vlastní zadní kolo a po následném nárazu do mantinelu i přední. „Výborný“ úvod předznamenal celý víkend. Komplikace provázely Vladimíra Havláka i v sobotu. Ve druhé kvalifikaci totiž na stejném místě urval přední rameno u své buggy.
Výsledky kategorie SCT , kde bylo přihlášeno 14 aut, ale k závodu nakonec nastoupilo pouze 12 vozů ve dvou skupinách byly velmi zajímavé. Vladimír Havlák se ještě stále potýká s nastavením modelu TLR22.0 SCT, a možná i proto skončil na chvostu finálové skupiny A. Celkově obsadil 6 místo. Závod ovládli závodníci z Německého MBC Oberlausitz, Thomas Mager a druhý Julian Müller. Třetí v pořadí byl Stanislav Švob, 4. Martin Matta Veselý a na 5. místě skončil Michal Binder se strojem TLR22 3.0 SCT.
Finále B pak stroje TLR opanovaly, když celkově 7. místo obsadil Petr Psondr, 8. skončil Michal Táborský a 9. místo pak uhájil Viktor Vyhnálek jr.
Další kategorii, kde se snaží vozy TLR dostat do první patnáctky je kategorie 2WD, kde bylo klasifikováno 39 jezdců!! Vladimír Havlák s Honzou Kasíkem na strojích TLR 22 4.0 opět museli spolknout hořkou pilulku účastí až ve finále C. Honzovi se však poměrně zadařilo a ve své skupině si vyjel 3 místo, celkově pak 23 pozici. Vladimír po technických potížích způsobených kontaktem se soupeřem a následně vypadlou spojovačkou se i přesto posunul o jedno místo vpřed a ve skupině obsadil 8.místo. Celkově to stačilo na poměrně nelichotivé 28 místo. Alespoň, že se druhá finálová rozjížďka podařila a po drobné změně nastavení geometrie dojel na 3. místě pouze se 2 sekundovou ztrátou na vítěze.
Na finálové jízdy obul Vladimír Havlák nové pneu Schummacher Cactus, které fungovaly velmi dobře. Nedotáčivost auta umí Vláďa Havlák poměrně slušně eliminovat a celkově se svou dvoukolkou dobře sžívá. Jen tak dále!
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.