Společnost Traxxas kromě prvotřídní kvality nabízí také bezkonkurenční sortiment tuningových dílů.
Expediční modely již tradičně patří k segmentu nejvíce upravovaných aut. Každý si chce svůj model odlišit a udělat z něj unikát, přesně podle svých představ. Co jiného je k tuningu lepší než nejoblíbenější platforma TRX-4. Nechte se inspirovat třemi úpravami RC modelu auta Traxxas TRX-4 G500.
Nejprve začneme nejjednodušší úpravou, což je výměna kol. Model Mercedes G500 je standardně vybaven koly velikosti 2,6“, které jsou replikou originálních kol skutečného auta. Tato kola mají pneumatiky s nízkým profilem a terénním vzorkem. Pro zlepšení terénních vlastnosti a podmanivý vzhled, můžete model osadit koly 2,2“ s vyšším profilem - TRA8874, jež jsou standardně namontovány na TRX-6 G63.
Kola z Mercedesu G63 AMG 6x6 se výborně hodí i k této čtyřkolce G500. Jednoduchá úprava, která dodá Vašemu modelu agresivnější vzhled.
Úprava druhého modelu spočívá v nástřiku čiré karoserie TRA8811, podle vlastní fantazie. V tomto případě byla karoserie nastříkána stříbrným sprejem. Design karoserie si můžete zvolit podle vlastních představ. Pro barvení karoserie využijte speciální spreje z naší nabídky. Návod jak nabarvit karoserii najdete zde. Na G500 je dále instalováno kompletní osvětlení, které je dodáváno s modelem. Návod na jeho instalaci naleznete zde.
Poslední úprava druhé předělávky spočívá v montáží jedinečných agresivních kol Method 105 s pneumatikami Canyon Trail 1.9. Hlavní výhodou kol je to, že obsahují pravý BeadLock kroužek, což umožňuje montáž a demontáž pneumatiky bez lepení (kola se k ráfku přitlačí přišroubováním BeadLock kroužku). Navíc jsou Beadlock kroužky - TRA8169/A/G/R/T/X dostupné v mnoha různých barvách!
Pneumatiky Canyon Trail 1.9 jsou vyrobeny z měkké směsi pro dosažení maximální trakci při náročných expedičních jízdách.
Třetí úprava udělá z modelu TRX-4 G500 ultimátní SUV monster s podmanivým agresivním vzhledem a nepřekonatelnými jízdními vlastnostmi. Kameny, bláto, sníh, příčné přejezdy překážek, nic z toho tento model nemůže zaskočit. Pro úpravu byl tentokrát vybrán G500 v metalickém černém provedení karoserie s nainstalovaným osvětlením. Doplněn byl o větší kola Method 105 2,2“ s pneumatikymi Canyon Trail, silnější servo a řadu hliníkových dílů, včetně sady vyššího zdvihu.
Do modelu byla nainstalována sada vyššího zdvihu. Tato sada výrazně zvýší světlou výšku modelu (pro lepší překonávání překážek) a hlavně umožní montáž masivních kol Method 105 2,2“. (Bez sady vyššího zdvihu by větší kola dřely o blatníky.)
Sada vyššího zdvihu je dostupná ve třech barvách a obsahuje všechno pro montáž, včetně delších hliníkových tlumičů, upraveného lože serva a menšího pastorku motoru pro kompenzaci větších pneumatik.
Jelikož model značně nabere na váze a také větší pneumatiky kladou zvýšený odpor, je nutné tyto úpravy kompenzovat. Proto je do modelu nainstalováno silné tuningové TRA2255 s integrovaným střídavým motorem. Servo má 3x větší zádržný moment proti standardnímu servu. Tuningové servo má také vyšší odběr a je vždy nutné jej zapojit přes externí zdroj BEC. Více informací zde.
Extrémní odolnost a jedinečný vzhled dále modelu dodávají hliníkové červeně eloxované těhlice a kryty diferenciálů. Lepší záběr přední nápravy přidají originální závaží v podobě podkoviček. Toto řešení nejen zvýší trakci, zatížením předních kol, ale udržuje nízké těžiště modelu.
Nakonec byl model vybaven pro jízdu v mokrém prostředí. Původní černěné šrouby na modelu byly vyměněny za sadu šroubů z nerezové oceli. Všechny těsnící kroužky, mechové prostupky apod. byli ošetřeny vazelínou a elektronika a byla zakonzervována špičkovým sprejem Nanoprotech Electronics. Více o provozu modelu v mokrém prostředí zde.
Článek byl vytvořen 18.3.2020. Poslední úprava proběhla 18.3.2020.
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.