Stejně jako větší expediční RC auta řady TRX-4, lze modely TRX-4M Bronco a Defender vylepšit a optimalizovat tak, aby vyhovovaly vašemu stylu a použití. A pokud kladete důraz na extrémní výkon v terénu a překonávání překážek, je k dispozici celá řada originálních mosazných komponentů.
Extra pevnost a designový lesklý povrch mosazných dílů jsou přidanou hodnotou, ale skutečnou výhodou je zvýšená hmotnost a s tím související stabilita a trakce modelu. Podívejte se, jak dramatický rozdíl mohou přinést mosazné díly, když dostanete svůj model auta TRX-4M na limit.
Mosaz je mnohem hustší než plastový kompozit nebo hliník, snadno se obrábí a je pevnější – díky tomu je ideální pro komponenty na zvýšení hmotnosti. Přesné hmotnosti jsou uvedeny níže, ale obecně platí, že mosazná verze dílu může vážit třikrát více než stejná součást z hliníku nebo až desetkrát více než kompozitní díl. A to je velký rozdíl!
Hmotnost továrních dílů (g) | Hmotnost mosazných dílů (g) | |
---|---|---|
Závěs těhlice (2) | 1 | 8 |
Těhlice (2) | 1 | 15 |
Náboj kola (4) | >1 | 4 |
Miska tlumiče (4) | >1 | 4 |
Závaží kol (2) | 6 | 62 |
Kryt rozvodovky (2) | 2 | 17 |
Nejprve jsme zvážily model TRX-4M s tovární výbavou. Následně s instalovanými mosaznými díly na přední nápravě (ale bez závaží v kolech), dále s mosaznými díly na přední nápravě, včetně závaží v předních kolech a nakonec s kompletně vybaveným modelem mosaznými komponenty na přední i zadní nápravě (včetně závaží kol).
Přidáním mosazných těhlic, závěsů těhlic, nábojů kol, krytů rozvodovky a misek tlumičů model Bronco zvýšil rozložení hmotnosti na přední nápravu na 51.2 %. Přidáním ještě závaží do předních kol došlo k výraznému navýšení zatížení přední nápravy na téměř 57 %. Nakonec byly všechny mosazné díly přidány na obě nápravy a poměr hmotnosti se vrátil téměř na 50/50.
Předná náprava % | Zadní náprava % | |
---|---|---|
Tovární TRX-4m Bronco | 48 | 52 |
Všechny mosazné díly pro přední část, tovární zadní díly, bez závaží kol | 51.2 | 48.8 |
Všechny mosazné díly pro přední část, tovární zadní díly, se závažím předních kol | 56.4 | 43.6 |
Všechny mosazné díly vpředu i vzadu, závaží kol vpředu i vzadu | 50.7 | 49.3 |
Postavili jsme testovací zařízení s proměnlivým úhlem, abychom viděli, jak strmou rovinu dokáže RC model auta Bronco vyjet s různými konfiguracemi mosazných závaží. Zkušební povrch byl opatřen zdrsňující páskou, takže prokluzování pneumatik neovlivňovalo úhel převrácení.
Kromě přidání mosazných dílů byla provedena jedna úprava: byl odstraněn kryt zadní rezervní pneumatiky pro zvýšení výjezdového úhlu.
Vidět skutečný rozdíl mezi tovární výbavou a vylepšením s mosaznými díly při stoupání je působivé. Největší přínos plyne z přidání mosazného závaží do tuningových Beadlock kol, což je praktické, protože demontáž a opětovná montáž předních pneumatik trvá jen několik sekund.
Můžete vyrazit na cestu se standardními koly pro nejlepší ovladatelnost a výdrž baterie baterie a mít pár kol se závažími pro rychlou instalaci, pokud bude potřeba. Přidání zbytku mosazných dílů zvyšuje hmotnost o dalších 42 gramů, aby se zlepšila schopnost stoupání a celkově se zlepšily terénní schopnosti s přidanou výhodou zvýšené pevnosti. A navíc vypadají mosazné díly skvěle!
Článek byl vytvořen 18.5.2023. Poslední úprava proběhla 18.5.2023.
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.