Nový Chevrolet K5 Blazer z roku 1972 doplňuje řadu expedičních modelů v edici High Trail s továrně instalovanou sadou zvýšeného podvozku a většími koly 2.2". K těmto zlepšeným terénním vlastnostem model přidává krásnou karoserii s množstvím detailů.
Továrně instalovaná sada Long Arm Lift Kit zvyšuje světlou výšku podvozku o více než 2.5 cm. Díky tomu mohla být použita větší kola 2,2” s pneumatiky Canyon Trail. Tato kombinace výrazně zvýšila průchodnost terénem.
TRX -4 K5 Blazer věrně reprodukuje jeden z nejikoničtějších klasických vozů Chevy. Jasně chromové prvky karoserie kontrastují s lesklým lakem pro nezaměnitelný vzhled. Detailně provedená mřížka chladiče, boční zrcátka a maketa dřevěných bočních lišt dodávají modelu nekompromisní vzhled.
Nový systém uchycení karoserie pomocí zobáčků v podbězích kol je rychlý, snadný a vzhled karoserie neruší sponky. Demontáž karoserie provedete pouze zmáčknutím zobáčku a potáhnutím karoserie nahoru. Nasazení karoserie je ještě snazší, stačí ji jen nasadit na šasi.
Délka: | 525 mm |
---|---|
Šířka: | 270 mm |
Světlá výška: | 99 mm |
Hmotnost: | 3.30 kg |
Výška: | 285 mm |
Rozvor: | 312 mm |
Nájezdový úhel: | 69.2° |
Výjezdový úhel: | 55.7° |
Přejezdový úhel: | 79.3° |
Délka tlumičů: | 110 mm |
Kola: | 2.2 x 1.34 inches (56 x 34 mm) |
Pneumatiky: | 5.3 x 2.14 inches (135 x 54 mm) |
Unašeč (hex): | 12 mm |
Regulátor: | XL-5 HV |
Motor: | Titan 21T - revers |
Převodovka: | Dvoustupňová, dálkově řízená |
Pastorek: | 32DP |
Diferenciály: | Přední a zadní, dálkově uzavíratelné |
Šasi: | Ocelový rám |
Brzdy: | Elektrické |
Náhon: | 4WD |
Řízení: | Kovová páka serva |
Servo: | Digitální 2075X, s kovovými převody |
Vysílač: | TQi™ 2.4 GHz čtyř-kanálový |
Přijímač: | TRA6533 |
Prostor pro akumulátor | 158.75 D x 47 Š x 23/26 mm V |
Typ: | Stejnosměrný |
---|---|
Pouzdro: | 550 |
Hmotnost: | 390 g |
Délka: | 78 mm celková, 57 mm pouzdro, 38 mm průměr |
Závity: | 21T revers |
Napětí: | 16.8 V |
Napájení: | 6–7 článků NiMH, 2–3 články LiPo |
---|---|
Rozměry: | 31 mm x 55 mm x 28 mm |
Hmotnost: | 74 g |
Limit motoru: | Řada 550 21 závitů |
Vnitřní odpor: | 0.004 Ohms |
Maximální krátkodobý proud: | 100A |
Brzdící proud: | 60A |
Trvalý proud: | 18A |
Napětí BEC: | 6.0 V |
Proud BEC: | 1A |
Přívodní kabely: | 14 AWG |
Typ tranzistorů: | MOSFET |
PWM frekvence: | 1700Hz |
Detekce nízkého napětí (LVD): | Dvoustupňová |
Tepelná ochrana: | Ano |
Jízdní režimy: |
|
Nastavení reg.: | Ano, Traxxas EZ-Set® |
* Patentováno |
Akumulátory: NiMH (4–7 článků) nebo LiPo (2s–3s).
Doporučený nabíječ Traxxas EZ-Peak Live charger (objednací číslo TRA2971G).
4x AA alkalické baterie do vysílače.