Uplynulo jaro a už tu opět máme řadu skvělých novinek od firmy Bburago pro léto roku 2020. Kovové sběratelské modely zkrátka nikdy nezklamou! Stále je na co se těšit a stále přichází nové kovové modely. Tentokrát si představíme jedinečné Lamborghini Terzo Millenio, Audi RS 5 Coupe, Ferrari 488 Challenge 2017 ač Ford Capri 1982.
První novinkou od Bburaga je unikátní sběratelský model auta Lamborghini Terzo Millenio v měřítku 1:24. Model je vyrobený z kovových a plastových dílů ve velmi detailním provedení. Model je přibližně 19 cm dlouhý, vyrabí se ve dvou barevách - šedé a zelené.
Terzo Millennio bylo představeno v listopadu 2017 na konferenci EmTech v MIT. Design Terzo Millennio je považován za součást Gandini Line a je dílem hlavní designérky Mitji Borkertové a oddělení Centro Stile. Technologie vozidla byla vyvinuta inženýry Lamborghini a profesory a studenty MIT.
Terzo Millennio používá místo baterií superkondenzátory. Každé kolo, jehož ráfky svítí oranžově, obsahuje elektromotor. Točivého momentu lze libovolně rozdělovat na jednotlivé kola, čímž je zajišna stejně dobrá stabilita jako u moderního vozu Formule 1. Inovativní karosérie tradičně karbonová.
Mezi další novinkou od Bburaga je sběratelský model auta Audi RS 5 Coupé v měřítku 1:24. Model je vyrobený z kovových a plastových dílů v detailním provedení. Model je v červené barvě, má otevíratelné dveře a je 16 cm dlouhý.
Nové Audi RS 5 Coupé je prvním modelem v designérském stylu RS. RS5 Coupé bylo představeno na autosalonu ve Frankfurtu v roce 2011 a poté v roce 2012 v Ženevě. Jeho zcela nově vyvinutý motor 2.9 TFSI Biturbo poskytuje nejvyšší výkon 331 kW (450 koní). Přenos hnací síly motoru zajišťuje osmistupňová automatická převodovka. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá pouze 4,6 sekundy a maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Auto má vylepšené tlumiče a pružiny na přední nápravách. Dále má nový elektrický posilovač řízení, který nahrazuje hydraulicky poháněný posilovač.
Novinkou od Bburaga je Ford Capri 1982 v měřítku 1:24. Model je vyrobený z kovových a plastových dílů v detailním provedení. Model je v tradičním světle zeleném provedení, má otevíratelné dveře a je 16 cm dlouhý.
Ford Capri, který nese název po italském ostrově, šel do výroby v roce 1969. Celkem bylo těchto automobilů vyrobeno téměř 1,9 milionu. Vyroba byla ukončna až v roce 1986.
Třetí generace (Mk.III) byla v podstatě faceliftem druhé verze (označuje se také jako Mk.IIB). Zatímco Capri Mk.I a Mk.II jsou v mnoha rysech odlišná auta, poslední verze Mk.III mnoho změn nepřinesla. Charakteristickým znakem Mk.III jsou 4 kulaté světlomety (podobně jako u Mk.I RS) a mohutné černé nárazníky. Změny se dočkala také přední mřížka chladiče (většina tuningářů dodnes používá masku z Mk.II).
Modernizovaná verze Mk.III se vyráběla v letech 1977 až 1986. Poprvé byla představena na autosalonu v Ženevě v roce 1978. Třetí generace si také zahrála v seriálu Profesionálové. Doyle řídil zlatý 3,0 Sport (1980-81) a Bodie řídil stříbrný 3,0 Sport (1978-81). Ve velmi malé dvouset kusové sérii vznikal v letech 1981-1982 Capri 2,8 Turbo, jehož šestiválec byl přeplňován turbodmychadlem Garett (132 kW, max. 220 km/h).
Mezi novinami od Bburaga jsou i sběratelské modely závodního auta Ferrari 488 v měřítku 1:24 (délka 18 cm). Modely jsou vyrobený z kovových a plastových dílů v detailním provedení ve dvou barvách - červené a žluté.
Legendární italská automobilka Ferrari odhalila zbrusu nový vůz pro svůj značkový pohár. Ferrari 488 Challenge je již šestým modelem, speciálně vytvořeným k 25. výročí těcho závodů.
Nové okruhové Ferrari bylo představeno na akci Finali Mondiali, kde se setkávají nejváženější klienti a fanoušci značky ze závodního i silničního prostředí.
Původ vozu hledejme v modelu 488 GTB. Vůz pohání stejný osmiválec o objemu 3,9 litru a výkonu 670 koňských sil. Převodovka F1 DCT byla upravena tak, že je vůz schopen akcelerovat z nuly na maximální otáčky na čtvrtý rychlostní stupeň za pouhých šest sekund. Převody jsou tedy zkráceny, což odpovídá čistě závodnímu použití automobilu. Úprav se dočkal také podvozek, který dostal závodní nastavitelné komponenty a jinou geometrii. Pozměněná aerodynamika přináší vozu větší přítlak.
Článek byl vytvořen 2.6.2020. Poslední úprava proběhla 2.6.2020.
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.