Až 6 BfT. Cca. 50 km / h
H520 může létat v teplotách od -10 ° C do asi 40 ° C. Baterie by však neměla být studená. Studená baterie může ztratit až 40% svého výkonu. Při teplotách nad 40 ° C se může při nepřetržitém provozu vyskytnout problém s elektronikou.
Teplota, užitečné zatížení, nadmořská výška a vítr.
Odolnost, bezpečnost a nízká hlučnost. H520 je stabilní i v silném větru a tišší než Kvadrokoptéra. Navíc při poruše či nárazu je dron plně řiditelný i s 5 rotory.
Pokud se vrtule rozbije nebo motor selže, H520 se přepne do režimu 5 rotorů a bude pokračovat v letu.
Max. 2,5 kg.
Je schopno využít systémy GPS a GLONASS.
OBS je vpřed orientovaný systém založený na ultrazvukové technologii. Pokud je zjištěna pevná překážka, H520 se zastaví ve vzdálenosti 4,5 m. Objekty musí mít alespoň velikost palce. Když je OBS zapnutý, rychlost letu je omezena na 25 km / h.
Ano lze, ale je zde omezený úložný prostor. Ujistěte se, že žádná mapa není větší než 100 MB. To by zbytečně zpomalilo systém. Místo toho rozdělte oblast na několik malých map.
Ideálně před každou změnou místa startu, nebo pokud neletí stabilně ve vzduchu, i když je k dispozici GPS signál nebo pokud dálkové ovládání v DataPilotu zobrazuje červený stavový kód, oznamující nutnost provedení kalibrace.
Při kalibraci se ujistěte, že kolem dronu není kov. To může ovlivnit vnitřní kompas. Zkontrolujte pohyby křížových ovladačů v RC monitoru. Pokud jsou reakce na ovládání pomalé, změňte nastavení dvojích výchylek (přepínač zajíc / želva).
H520 má zvlášť signál na ovládání a na video přenos. Ztráta komunikace - ztráta přenosu obrazu (5,8 GHz). H520 zůstává plně ovladatelný se všemi funkcemi. Jakmile se obnoví signál, obnoví se přenos obrazu.
Pokud dojde ke ztrátě spojení zajišťující ovládání, H520 se automaticky vrátí na místo startu. Pokud je spojení obnoveno, režim návratu se ukončí.
H520 počítá v závislosti na vzdálenosti a napětí baterie, kdy je nutné aktivovat návrat domů. Tím je zajištěn bezpečný návrat do startovacího bodu. (Od verze 1.4.9)
Posunutím plynové páky na minimum a současným trojitým stisknutím červeného tlačítka se spustí nouzové vypnutí motorů. Pozor: Používejte pouze v případě nouze. Není možný restart motorů!
LiPo baterie jsou vysoce výkonné zdroje energie a vyžadují určitou péči. Ideální pro péči o baterie HV LiPo je nabíječka Duo DY5 od firmy Yuneec. Ta umožňuje nejen automatizované nabíjení a vybíjení (dvou baterií současně), ale také nabití baterií na skladovací napětí.
Základní pravidla pro používání baterií:
Během prvních deseti nabíjecích cyklů by měla být baterie vybitá na minimálně 30% své kapacity. Později můžete letět i pod 20% kapacity, ne však méně než 10%. Automatická funkce "nouzový návrat" je nouzový program a měla by být používána pouze v případě nejvyšší nouze.
Podobně jako každý tablet je paměť Android tabletu v ST16S omezená. Přílišné množství obrázků, map a aplikací zpomaluje váš systém.
Mezi díly podléhající opotřebení patří: vrtule, držáky vrtulí a baterie. Vrtule a držáky vrtulí jsou vyrobeny z plastu a mohou se opotřebovat. Pokud má vrtule po uzamčení vůli, musí být vyměněna vrtule i držák vrtule. Po 200 letových hodinách by mělo dojít k výměně vrtulí i držáků na všech 6-ti ramenech. Nečistoty (například prach a písek) mohou znečišťovat ložiska motorů nebo se mohou usadit v mechanice podvozku, to lze opatrně vyfoukat stlačeným vzduchem. Pokud to nepomůže, musí být odpovídající díl vyměněn.
Článek byl vytvořen 23.5.2019. Poslední úprava proběhla 23.5.2019.
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.